utorak, 5. svibnja 2015.

Nije to bila depresija, nego introspekcija



Pogled sa mog kuhinjskog prozora

Jutros kad sam ustala i pogledala kroz prozor iznenadilo me ovo rastinje koje i vi možete vidjeti na slici. Nije to zato što je to bog zna kakvo zanimljivo rastinje - to je obični korov kojeg ima na svim zelenim površinama - nego što svako jutro gledam kroz prozor, a zapravo uopšte nisam primijetila da je vani sve izlistalo, da je trava već narasla za košenje i da je proljeće u punom jeku. I onda se pitam gdje mi odoše dani između Nove godine i danas?

Dugo me nije bilo ni na blogu, mada sam stalno nešto šila ili smišljala šta da šijem, ali nekako nisam stizala da sve to slikam, napišem neki prateći tekst i stavim ovdje. A nisam stizala zato što sam u ovom periodu tako intenzivno bila zavučena u sebe i samo u sebe, zbog nekih problema na poslu na koje ne uopšte ne mogu uticati, a koji su za sobom povukli razmišljanje o današnjem vremenu i perspektivi u današnjem vremenu nas koji nismo više mladi, ali nismo ni stari...da mi je muž jednog dana rekao: Majke mi, ti si depresivna.

Onda sam ja njemu odgovorila: Nije ovo depresija, nego introspekcija.

Taman je Saturn ili Jupiter, ne znam više koji od njih dvojice, izašao iz tog nekog sukoba sa Merkurom, a taj sukob je navodno razlog zašto sam se osjećala depresivno introspektivno i zašto je cijeli period bio težak i energija među ljudima negativna. Jutros sam pročitala da imam malo vremena da se oporavim do 22. maja kada će me navodno sastaviti svašta nešto, od emocionalnih do finansijskih problema (unaprijed se nasekirah), pa sam napunila bateriju fotoaparata, pospremila malo blog i evo gledam u folderu sa šemama za vezenje šta bih mogla izvesti na jednoj bluzici za ljeto. Da se barem nešto uradi dok me nije sastavilo.

Zanima me kako ste vi. Radite li šta? Bavite li se hobijem? Ima li depresije introspekcije kod vas? 



Broj komentara: 25:

  1. I sama sam ti tak'a :)))
    Salu na stranu, ja sam vec duze u nekom cudnom periodu introspekcije. Radim puno, pravim nakit, ali niti stizem slikati, niti napisati nesto na blog.
    Obradujem se kad vidim da si ti nesto objavila, pomislim- evo meni inspiracije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da si se javila.
      nema ni tebe na blogu odavno, znam jer bih ponekad provirila. ali dobro je da radiš i praviš nakit.
      pokušaću da te inspirišem u narednim postovima.
      veliki pozdrav :)

      Izbriši
  2. Aha, znaci introspekcija...a ja se pitala sto sam tako baksuzna i bezvoljna..:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Isto... stanje. Ali drago mi je da si se javila i da si dobro. Ja veliki deo vremena provodim vani, imam puno zabeleženih lepih trenutaka, koji bi trebalo da se pojave na blogu, kao i novih radova, ali kad trebam to da sredim i postavim, odložim komp i izađem... biće.. pozdravljam te puno! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa hajde onda stavi na blog kada stigneš, da vidimo to sve što si radila.
      dobro je da izlaziš. a ja bih samo u kući bila. kad izađem ujutro jedva čekam da se popodne. čim izađem iz kuće imam osjećaj kao da me sve i svako sa svih strana napada. ko zna koje sam ja traume navukla kad tako reagujem haha

      i tebi pozdrav i samo naprijed!

      Izbriši
  4. Znači nisam usamljen slučaj.. ima nas..;) Ja iako nešto odradim (korisno ili beskorisno) osećanje neke beznadežnosti ne popušta.. Eto, tako je mene steglo i ne popušta. Nadam se da ćemo se izvući. Hajde, daj te sličice da se bodrimo međusobno. Za početak, taj pogled kroz prozor je lekovit ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, baš tako...osjećaj beznadežnosti neka. mene je uhvatilo zbog posla. doduše još uvijek imam posao, ali to može jako brzo da se preokrene i da ga nemam više. a okolo situaciju kad pogledam ne ulijeva mi nimalo povjerenja.

      ma izvući ćemo se, jednostavno je takav usran period.
      ja se ne borim, gore mi je kad se odupirem, nego sjedim i čekam da prođe.
      i dobro je kad sjediš i čekaš da imaš nešto u rukamada radiš.

      i važno je da su nam djeca ok :)

      Izbriši
  5. ja na svom blogu nisam ništa napisala već 4 mjeseca. da mi nema fb ne bi ni komunicirala sa nikim :)
    prolaze dani, prolaze, ja sve nešto radim , pa stanem, započnem, pa opet stanem. i na kraju konca, imam hrpu nepospremljenih nezavršenih radova i pod pun končića i krpica. kao, pomesti ću kad sve zgotovim. aha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh, teba sad čeka sezona ljetna i puno drugog posla. polako, stići ćeš sve :)

      Izbriši
  6. Pitala sam se gdje si, a ti si znači bila u stanju introspekcije. Neka sve je to za ljude.
    Hajde slikaj te nove stvarčice da vidimo šta si radila.
    Ja ne uspjevam ispoštovati onu odluku da svaki dan šijem koliko mogu.Nekad neću ni da krenem jer znam da ću ubrzo morati prestati.

    Lijepe su ti čuvarkuće!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma sve ja za ljude. i gore stvari od introspekcije su za ljude.
      ništa ovo nije kako je znalo nekada biti, ali opet najveća ti je muka ona u kojoj se trenutno nalaziš.

      pa nisam ni ja baš redovna. zalomi se dana pa ne radim ništa, ali opet ne gubim neki kontinuitet, stalno ima nešto na radnom stolu.

      slikaću jedno po jedno.

      Izbriši
  7. Introspekcija kažeš? ;) Vidim da se puno ljudi već zabrinulo gdje si, a i ja sam se pitala! Oće te planete da poremete sve, a bome i radna okolina! Ja se sama sebi čudim koliko sam napredovala po tom pitanju i koliko me je slabo briga! Prije sam često tako bila u introspekciji, ali skužila sam da će mi jednog dana biti žao ako previše vremena potrošim na sekiranciju! Samo, nije to lako! Sva sreća pa mi na poslu svaki dan neko pruži mogućnost da treniram nesekiranje!;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma vidi, mora me biti briga kad mi se o poslu radi tj. hoću li ga imati ili ne.
      ovi obični problemi na poslu dolaze i prolaze.

      proći će :)

      Izbriši
    2. A u tom slučaju te mora biti briga, imaš pravo! Držim palčeve da ipak ne dođe do najgoreg!

      Izbriši
  8. Bogme su se osjetile te planete :D sreca da je sve prolazno i s razlogom tu, bas da se tako malo zapitamo neke stvari sami sa sobom: gdje smo, sto smo... Proci ce¨, pozz :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa da, zato i dođe introspekcija, da se saberemo nakon oduzimanja.
      hvala tio šti si navratila u ovaj moj kutak :)

      Izbriši
  9. I mene je nesto stislo, pa ne mrdam, nista ne stizem da odradim, ne stizem ni vani da izadjem.
    Zapitam se da li je to normalno za moje godine, ali sve se promenilo, pa je verovatno normalno.

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja kao ana@carpe_diem, sto se tice raznih zapocinjanja i nezavrsavanja raznih stvari. Sta ja mogu kad toliko toga zelim da isprobam. Moram da pocnem, da vidim bar kako to izgleda otprilike...Treba stati tome na put, ali to je igra bez granica...

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisi jedina...nisi jedina...al sve što dođe mora i da prođe...i kod mene je u fazi prolaska...Ne dostaješ mi...Tražila sam onaj tvoj post o "pidažmi za po kuću" što si sašila i divno izvezla.To sam zacrtala da uradim.Menjala si izgled bloga i ne vidim gde je.Ako te ne mrzi pusti link...Veliki zagrljaj :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Thank You for such amazing information. This is one of the best sites which provide all the details of related topics.
    Examhelpline.in

    OdgovoriIzbriši
  13. Thanks for sharing such great information. This is one of the best sites which provide all the details of relevance to topics.
    careinfo.in

    OdgovoriIzbriši
  14. Thank you for giving us such kind of information. This is one of the best sites having all the informatics details.
    carebaba.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Wonderful details great job thanks for sharing with us.
    UIIC Assistant Admit Card

    OdgovoriIzbriši
  16. Thanks for such kind of best details. Really this is very amazing information.
    Examhelpline.in

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik