petak, 6. ožujka 2015.

Šetnja: Bentbaša


Bentbaša - za one koji nisu iz Sarajeva.



Muža boli ruka.
Dijete zanovijeta, žuljaju je čizme, dosadno joj je, što mi idemo ovuda kud idemo, šta tamo ima da se vidi i zašto je važno da ona to vidi....
Mene grize savjest što nisam ponijela ništa da se gricne i flašu vode i što se osjećam kao da ih vučem negdje gdje ne žele da idu.
Porodična šetnja.

Broj komentara: 11:

  1. Ponekad treba pobjeći od svih ;) Drago mi je, svejedno, da si izišla u šetnju! Interesantne fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  2. a, di je ono "kad ćemo kući?" kod nas je to neizbježno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha
      naravno tu je i "kad ćemo kući?", samo sam zaboravila da spomenem :))

      Izbriši
  3. Sada bih ti iz duše zapjevala onu staru "Kad ja pođooooh,na bentbašuuuuu na vooooduuu,ja poveeeedooooh bijeeeeelo jaaanjeeeee , bijelo janje sa sobom ..." :) Divota !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma na bembašu, lakše je, ali eto napisah bentbaša da bude pravilno :)

      Izbriši
  4. I za one koji nisu sada u Sarajevu. Super slike :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne slike! Bila sam u Sarajevu ne tako davno i još sam pod dojmom <3

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik