srijeda, 25. ožujka 2015.

Dobitnice darivanja


Svima koji su se prijavili za darivanje izvinjavam se zbog kašnjenja u objavljivanju dobitnica, koje je izazvano nekim mojim ličnim zavrzlamama.

Maloprije odem tražiti po random.org ili sličnim sajtovima kako se izvlače dobitnici, ali očito sam glupa jer uopšte nisam skontala kako se to radi. Srećom nisam glupa za staromodno izvlačenje papirića, pa konačno izvukoh dobitnice:

ana@carpe_diem je dobila vezenu sliku.

Jovanka Baštovanka je donila lančić.

Ana i Jovanka mogu mi se javiti na mail zgembolina@gmail.com da se dogovorimo oko slanja nagrade.

Ostalima se zahvaljujem što su ostavili komentare i proslijedili link. Biće još darivanja na blogu, to vam mogu obećati :)

Broj komentara: 8:

  1. jeeee, ne mogu vjerovatiii! hvalaaaa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zakonić! Baš mi je drago zbog djevojki! Čestitam im! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. drago mi je da sam vas obradovala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitam dobitnicama, a samo da kazem da nam nedostaju tvoji postovi. Nadam se da je sve ok, i da ces nam se ubrzo javiti i biti aktivna kao nekad <3

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala ti :)
    sve je ok, samo par prepreka na putu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je da je sve ok, ali s nestrpljenjem ocekujemo tvoje postove, samo da znas da nam nedostajes <3

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik