ponedjeljak, 9. ožujka 2015.

Darivanje!


Dragi moji,

da obilježim skori dolazak proljeće (mada se termometar i okolina ponašaju kao da je u pitanju dolazak zime) evo jednog malog darivanja za vas. 

Darujem vam cvijeće! 

Vezena slika sa cvijećem koju možete uokviriti, staviti na zid i ukrasiti vaš životni prostor...




....i lančić sa vezenim cvjetićem da ukrasite sebe :)


Darivanje je otvoreno za sve, bez obzira gdje se nalaze.

Šta trebate uraditi?

Prijavite se tako što ćete ostaviti komentar ispod posta i u komentaru napišite šta biste voljeli da dobijete - vezenu sliku ili lančić. 

Bilo bi mi drago da podijelite oobavijest preko svog bloga ili preko društvenih mreža i ostavite link u komentaru, ali ako vam se to ne da ili ako nemate blog ili profile na društvenim mrežama nije obavezno :).

Možete se prijaviti do 20. marta. Nakon tog datuma objaviću dobitnike na blogu i dogovoriti se sa njima o isporuci nagrade.

Ovo je moj način da se zahvalim svima koji prate moj blog. Hvala vam na posjetama, komentarima, razmjeni ideja i druženju kroz blogove :)

21 komentar:

  1. oooo, koje krasno darivanjeee!
    tvoji radovi su izvaredni, svi redom, ali meni je slika od cvijeća već davno upala u oko :)
    podijeliti ću ovo darivanje na FB, ovakvi radovi su "MUST SEE"

    OdgovoriIzbriši
  2. Pratim vas redovno...
    Meni bi bas "legao" lancic. Sva sa, mesto u fazonu crvenog nakita. Evo i linka https://www.facebook.com/strudlica
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, al sam nepismena. Htedoh napisati da sam sva u fazonu crvenog nakita...

      Izbriši
  3. baš predivne radove imaš, meni je lančić zapeo za oko jer su baš fora..
    Dijelim na fb i postavit ču na svoj blog sa strane... pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bih sličkicu ^^ (objavljujem na Fb :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Vezena sličica bi baš čučnula u moj ambijent;)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je sve prelepo što ti izvezeš pa se ne bih mogla odlučiti šta bi mi više leglo.Delim na FB :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Volela bih da dobijem sliku :) podelila sam na Pinterestu, evo linka
    http://pinterest.com/pin/A7ebagAQgOwBmcrDLUsAAAA/

    OdgovoriIzbriši
  8. Podelila, meni se svidjaju privesci na lancicu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ne zelim biti darovana ili da bolje objasnim, vidim da ima dama koje bi sa radoscu imale ili lancic ili vez. Ja se zelim zahvaliti sto si me inspirisala da i ja ponovo pocnem da vezem. Vec sam izvezla par stvari, od cega je jedna uokvirena i poklonjena. Ono sto je meni bitno je da je primateljica poklona bila odusevljena.
    Hvala na inspiraciji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala i tebi na komentaru. drago mi je da sam te inspirisala. nadam se da ćeš se nastaviti baviti vezom.

      pozdrav :)

      Izbriši
  10. Lancic mi je prelep, volela bih njega da dobijem. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Slika je prelepa! Ona bi se fantasticno uklopila u moj sarenis na zidovima, medjutim, cvet ~Bela Rada~ ili ja samo vidim nju ;) , bi isao uz ovu, tamnoputu Radu ;)
    podelicu i na fb i ovde, pozdrav <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Super radovi! :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. ovi lancici su vam divni!!! boje bas uveseljavaju =))
    na fb: KutlacomPoKazanu

    OdgovoriIzbriši
  14. Jao pa hvala ti što si se odlučila darovati baš ove vezove! Prekrasni su mi i slika i ogrlica, ali bi se ipak odlučila za sliku, za slučaj da me baš tako posreći! ;) Djelila na fejsaču (https://www.facebook.com/MajeZmajeBlog) i na g+! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš lijepo što ćeš nekog obradovati svojim lijepim vezom! Ja volim ukrasiti zid slikama, tako bi tvoj vez bio u simpatičnom društvu :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Ono što se meni najviše dopada na tvojim radovima je radost koja zrači iz njih. Nismo se do sada upoznale, pa eto prilike. Pratiću tvoj blog ubuduće, a i ti možeš moj, čisto da se bolje upoznamo i razmenimo ideje.
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  17. Tvoji radovi me podsećaju na detinjstvo, pogotovo ova vezena slika, pošto je i moja baka tako vezla i ukrašavala navlake za jastuk. :) Za slučaj da me sreća pogleda, odlučila bih se za lančić.
    Podelila: https://www.facebook.com/kakosezove123/posts/10206312194189518?pnref=story

    Pozdrav, Jasmina,

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik