utorak, 24. veljače 2015.

Maleni vez




Ovo je prvi,  a ostali su ovdje i ovdje.

:)

Broj komentara: 8:

  1. Ovo je divno, ne sumnjam da će biti veoma zainteresovanih da ovakve komade nakita šetaju.. Samo napred!;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasan! Rado bih posedovala nesto ovakvo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nećeš vjerovati, meni si odmah na FB iskočila!
    odlična ideja! idem te lajkati o-d-m-a-h!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam kako se to radi (jer nemam FB profil), ali znam da sigurno ima opcija da postavis sve sto objavljujes kao javno. Jer mi bez FB profila ne mozemo nista da vidimo trenutno :(
    Inace - SRETNO! Sabina

    OdgovoriIzbriši
  5. jao sabina, nemam pojma kako :)
    i ja sam na fb od ponedeljka haha

    evo pitam ovdje iskusnije da mi kažu kako.

    hvala na posjeti, a možeš vidjeti na google +

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik