četvrtak, 26. veljače 2015.

Još nekoliko fotki lančića


Da postavim još par fotki i neću vas gnjaviti više do sljedeće prilike.







Inače, svašta mi se mota po glavi i svašta mi se dešava, nekakvo je ludilo u zraku, komunikacija među ljudima narušena totalno. Kažu da je Pluton u nekom sudaru sa Uranom i da to pravi haos...ne znam stvarno šta sad i taj Pluton hoće - pa on više nije ni planeta?!


Kako ste mi vi, šta se kod vas dešava?

Broj komentara: 10:

  1. stvarno su divni lančići, svaka čast na ideji D lp

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala vam :)

    i ja uživam gledajući ih. smiješno je, ali poredam ih ispred sebe pa se divim haha

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno izgledaju! Ovako nesto jos nisam videla. Samo napred sa svojom idejom!

    OdgovoriIzbriši
  4. Za divljenje i jesu, samo ti pravi, a mi zeljno iscekujemo nesto novo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepi su, zaista sve pohvale za rad. Odusevljena sam! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni se jako svidjaju, ideja je dobra, izrada super....

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni su!!!! A imam utisak da nas je taj Pluton sve zeznuo ;))

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala vam :)

    pluton je napravio haos definitivno, koga god sretnem nešto mu se nepredviđeno dogodilo.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik