srijeda, 14. siječnja 2015.

Suknja od džinsa sa vezom








Ovu suknju sam kupila prije ravno 12 godina. E, u toku tih 12 godina imala ja sam perioda kada je mi je pristajala sasvim dobro i perioda kada je nisam mogla ni zakopčati (ili je zakopčam i onda izgledam kao lopta stegnuta u sredini, buđola u onoj svojoj mrežici, kobasica u vlastitom ovitku, muffin top ...kako god). Stvarno mi je dobro poslužila u raznim prilikama. Pa sam nešto mislila kad je izdržala 12 godina, što onda ne bi još koju ovako ukrašena vezom?

A i valjda ću za koji mjesec opet u jedan od onih perioda kada mi dobro pristaje.
 


Broj komentara: 8:

  1. Vez je prelijep, nadam se da ćeš je pronosati ovako uljepšanu!

    OdgovoriIzbriši
  2. KOnačno da skineš sa zida te cvetove i počneš da ih šetaš.Prelepa je suknja.Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko ti dobro vezeš... a vez na džinsu sam uvek rado nosila.. Ovo je perfektno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pedantno i prelepo,kao i uvek! Kombinacija dzins i vez-pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik