četvrtak, 8. siječnja 2015.

Mala crna haljina







Ne stanem ni u šta što je malo, tako da moja mala crna haljina ne može nikako biti mala po veličini. Mala je zbog svog minimalističkog dizajna - bez detalja i ukrasa, tako da se lako može kombinovati sa ostalom odjećom i iskoristiti za razne prilike. Uostalom ja mislim da to i jeste glavna ideja male crne haljine. Zato se i zove mala, na stranu ovo sa veličinom.


Izrada ove haljine bila je odličan povod da razbijem svoj strah od šivanja skrivenog rajsferšlusa. Proučila sam nekoliko tutoriala i na kraju sam šila prema ovom. Ne znam uopšte zašto sam se bojala, jer nije ništa teže od šivanja običnog rajsferšlusa. Krajnji rezultat je odličan i bila sam baš ponosna na sebe zbog toga. 




Za postavu sam iskoristila materijal koji sam dobila prije dvije godine od ljubazne gospođe iz jedne firme za prodaju metraže (zajedno sa još dosta drugih materijala). Htjela sam neku kontrastnu postavu i ovaj materijal mi je došao baš kao naručen za to. Iznutra je postava ručno prišivena za rajsferšlus.





Ne sjećam se kada sam zadnji put šila nešto sa postavom. I toga me nešto bilo strah. Međutim ova haljina je bila jedna od onih stvari kod kojih sve ide glatko, pa i ta postava. Da li zato što sam je radila polako - 20 minuta jedan dan, pola sata drugi dan ili zato što jednostavno ima takvih svari koje su predodređene da idu glatko? Ne znam, ali nije ni bitno. Strahovi su razbijeni.


Oko vrata i rukava postavila sam kosu traku. Takođe sam htjela nešto kontrastno i svidjela mi se ova kosa traka koja je sa jedne strane ima crno-bijele prugice, a sa druge stane je sva crna. Sa naličja sam je prišila ručno,  kao i postavu.











Haljinu sam šila po istom kroju kao i ovu, samo sam je malo produžila, pa je dužine do koljena umjesto mini kao njena prethodnica. Ova prva bila bi još na životu da je nisam oprala sa nekom odjećom koja je pustila boju, tako da su se aplikacije leptira i kose trake obojile. Stvarno mi nije bilo do paranja i prišivanja novih aplikacija i kosih traka, pa sam cijelu haljinu rasparala, iskopirala kroj na papir i tako dobila odličan šnit za haljine i tunike. Od sada samo stavim šnit na materijal, izrežem, sašijem i spremno je za nošenje, bez isprobavanja i dodatnih uštimavanja. Svi koji šiju znaju koliko to vrijedi.



Broj komentara: 25:

  1. Ajme, predivna je haljina, predivna! Ovi detalji (vesela iznutra, rubovi crno-bijeli) su stvarno posebni. Bas me razveselila, a vidim da je i tebe, tim laganim tempom i savrsenim skrivenim rajsferslusom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti dali :)
    još da se uvučem u nju kako treba do proljaća. malo smo buci buci i sve nas steže haha

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne bih da zvučim patetično, pa ću samo reći sviđa mi se. :)
    Kroj, boja, kontrast koji si dobila sa postavom i kosom trakom... ma sve. Sve je lijepo i uredno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala dado :)
      od tebe uvijek cijenim pohvalu, jer znam koliko si ti vješta i uredna šnajderica.

      Izbriši
  4. Crna haljina je a must-have u svakom ormaru.Tvoja je zaista divna.Meni se iskreno vise svidja postava, a kako sam ja pomalo luckasta nosila bi je naizvrat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala sukie :)
      umjesto naizvrat bila bi dobra ideja haljina sa dva lica. samo treba staviti onaj rajsferšluš predviđen za to.

      Izbriši
  5. Superrrr! Model, izrada, postava, trakice, sve!

    OdgovoriIzbriši
  6. uredno, precizno, sve kao po špagi! koji je to gušt nositi nešto što sam napraviš! (nikad to nisam osjetila, šmrc)
    meni je moja mala crna haljina, upravo to - mala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e ako će ti biti za utjehu i mene ova moja steže. veća sam nego što sam ikada bila u zadnje dvije godine.
      ali nisam htjela da je šijem po sadašnjim mjerama već po starim kako bih se što prije vratila na normalu :)

      Izbriši
  7. Pa ti si ovo sasila k'o velika :)) Imam 2 ovakve u ormaru i znam koliko olaksavaju zivot :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala :)
      imam i ja još jednu, šila je prošle godine ali je nisam pokazala nikad, ali ovih dana ću i nju staviti ovdje.

      Izbriši
  8. Kako je sve savršeno uredno, sviđa mi kompletna ideja haljine!

    OdgovoriIzbriši
  9. Svaki put se oduševim kad pročitam kako to lepo radiš u etapama. Uvek mislim kako ću i ja tako, ali se nešto slabo toga pridržavam;)))
    Haljinica je jako slatka, već godinama želim i ja jednu takvu... Očarana sam postavom i kosom trakom, baš joj daju šmek!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala i tebi bensedinka :)

      vremenom sam naučila da radim po etapama. trebalo mi je dosta vremena. i danas se znam zanijeti, jer stalno mislim kako tih 30-40 minuta nije dovoljno kada me nešto krene, ali uvjerila sam se da ja za mene najbolje da baš kada krene treba to da ostavim za drugi put kako ne bih od brzopletosti i želje da što prije završim nešto zeznula.

      ne mora taj pristup fercerati i kod drugih, ali za mene je ok.

      Izbriši
  10. Svaka cast, jako lepo i pedantno uradjeno, a haljina je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  11. Haljina je bas po mom ukusu ,divan kroj i ideja . Zlatne ruke imas ..mozda nesto i narucimo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam antitalenat za sivenje... na moju veliku zalost. Mnogo mi se dopada vasa haljina. Volela bih da i ja imam jednu takvu, sad kada sam figuru dovela u red... Mnogo pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala mirjana :)
      šivanje se može naučiti ako imate nekoga da vam pokaže. a ako nemate? pa sigurna sam da imate neke druge talente koji vam koriste u životu :)
      pozdrav i vama.

      Izbriši
  13. Haljinica je divna, kao i ostale tvoje stvari. I sama volim minimalisticke krojeve, ne zbog pojednostavljivanja izrade :-), nego nosenja. Sad jedno prakticno pitanje - gdje u SA kupiti stopu za prisivanje skrivenog rajsferslusa? Bagat na Marin dvoru ili negdje drugdje? Imam neku Brother masinu. Dok nisam vidjela tutorijal koji si dala za skriveni rajsferslus, mislila sam da je za mene to nemoguca misija. Sad sam pozeljela da se oprobam u ovome. Veselim se tvojim novim postovima. Pozdrav, Sneza

    OdgovoriIzbriši
  14. ma i ja sama sve više i više naginjem tim nekim minimalističkim krojevima. totalno me opterećuju svi detalji kako sam starija.

    e vidi, za tu stopicu...ja nemam onu specijalnu za nevidiljivi rajsferšlus, pa sam koristila onu za obični rajsferšlus, evo je na ovoj slici
    http://www.simplymodernmom.com/2010/05/sewing-101-types-of-presser-foot/
    ova zipper, takva je moja

    inače mislim da bi je u bagatu mogla naći, oni bi trebali imati sve vrste dijelova za mašine koje prodaju, a prodaju brother koliko ja znam.

    a tek sam sad primijetila da je na ovom tutorialu čiji link sam stavila baš ta specijalna stopica za nevidljivi rajsferšlus. ali ako sam ja mogla prvi put da sašijem sa tom običnom stopicom za rajsferšlus onda se može i bez te specijalne ako baš zapne. eto isto tako sam kao i ti mislila da je to za mene nemoguća misija :)

    ali ako ipak ne nađeš tu stopicu evo ima na internetu dosta tutoriala o šivanju nevidljivog uz pomoć obične stopica za rajsferšlus
    samo proguglaj "sewing invisible zipper with regular zipper foot" pa ćeš naći sigurno neki tutorial po kojem možeš raditi.

    sretno i pozdrav :)



    OdgovoriIzbriši
  15. Hej, hvala ti na ekspres odgovoru!

    Mislila sam da ne moze bez specijalne stope, pa mi nije ni palo napamet da probam sa ovom zipper, koju imam u opremi. Pod hitno kupim rajsferslus i probam ovaj nacin prisivanja, jer sam generalno tanka sa prisivanjem rajsferslusa. Ako ukapiram bez, rado cu preskociti trazenje namjenske stope. Danas zjakam po blogovima, nadoknadjujem izgubljeno gradivo :-), mozda jos nesto vidim i naucim kao kod tebe.

    Zbilja, moram nauciti kako da se registrujem kad komentarisem, bezveze mi ovo anonimno ili potpisivanje na kraju. Moram svoje kompjuterske strucnjake u kuci zamoliti da me nauce. Uzivaju kad ne znam.

    Veliki pozdrav, Sneza

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik