ponedjeljak, 1. prosinca 2014.

Prodavnice metraže i pribora za šivanje u Sarajevu





Ovaj post prebacujem iz arhiva, jer informacije mogu biti korisne svima koje zanima gdje se u Sarajevu mogu naći materijali i pribor za šivanje. Neke prodavnice su se u međuvremenu zatvorile, pa ih zato neće biti u ovom novom postu.


U Sarajevu je najviše prodavnica materijala u vlasništvu firme Sanny Genny. Nekoliko prodavnica je raspoređeno na potezu od Baščaršije do Ćumurije, pa prema tome nisu puno udaljene jedna od druge i možete ih sve obići za relativno kratko vrijeme:

- U ulici Hamdije Kreševljakovića preko puta trgovačko-ugostiteljske škole nalazi se prodavnica u kojoj ima dosta dekorativnih tkanina, kepera, lana, samta, pamučnih materijala. Ako šijete nešto za kuću i trebaju vam čvršći, izdržljiviji materijali najprije pogledajte ovdje.

- U istoj ulici, samo malo niže prema parku Atmejdan, u zgradi poznatoj kao Papagajka, na strani zgrade okrenutoj prema Miljacki nalazi se prodavnica pribora i dodataka za šivanje. Ovdje imaju veliki asortiman raznik traka, dugmadi, konaca, rajsferšlusa, zatim postave, aplikacije i mnoge druge sitnice za šivanje.

- Odmah pored te prodavnice, isto okrenuta prema Miljacki, u prizemlju jedne male zgrade nalazi se prodavnica materijala. Malo je pretrpana, jer je prostor mali, ali mislim da je dobro snadbjevena. Imaju širok asortiman - od jeftinog pamuka, do skupe svike i čipke. Za svakog ponešto.

- Sljedeća Sanny Genny prodavnica je u ulici Telali na Baščaršiji. Kod njih se može naći jeftinih restlova. Često ih stave u kutije ispred radnje.

-  Duž tramvajske pruge prema Vijećnici, u ulici Abadžiluk nalazi se takođe prodanvnica materijala. Meni je ova prodavnica još i najbolja, jer je pregledna i za razliku od ostalih Sanny Genny prodavnica nešto veća. Tu se prodaju još i konci i ostale sitnice za šivanje, a od zadnjeg puta kada sam pisala ovakav post taj izbor se znatno proširio.


U ulici Mula Mustafe Bašeskije (blizu tramvajske stanice iza Katedrale) nalazi se prodavnica Kaftan, lijepo uređena i iako nije velika u njoj se može naći dosta lijepih i kvalitetnih materijala. Mislim da tu možete da se obratite i za usluge šivanja, ako vam treba.


U Titovoj ulici, blizu Alpine, nalazi se podavnica Dinally. Tu možete kupiti i dizajnerske tkanine. Ovo je koliko ja znam jedina prodavnica u kojoj imaju sniženja, što inače nije praksa u prodavnicama materijala kod nas (doduše ne znam kolika su sniženja, jer tu odavno nisam ulazila i zaboravila sam kakve su stalne cijene).


Između Drvenije i Čobanije, tačnije preko puta fakulteta političkih nauka, je prodavnica metraže i konfekcije, u kojoj metražu prodaju na kilo, a ima i nešto pribora za šivanje, trakica i slično.


U ulici Zmaja od Bosne, od Pofalića prema Socijalnom, preko puta tramvajske pruge (u nizu s Azel France) nalazi se jedna mala prodavnica metraže na kilo (1kg = 20 KM). Tu se mogu naći dekorativni materijali, materijali za presvlačenje namještaja, zavjese i nešto materijala za šivanje odjeće. Pribora za šivanje nema, ali imaju nekoliko vrsta cinteline različite boje i debljine i uvijek dosta restlova koji se mogu iskoristiti kao postava za torbe, za šivanje jastučića i slično. 


U Robotu na Socijalnom nalazi se prodavnica materijala Profitex. Ni ovdje nisam ulazila dugo, ali znam da je Profitex uvijek imao lijepe i kvalitetne materijale, npr. za svečane haljine, kapute, kostime...


U ulici Envera Šehovića na Dolac Malti nalazi se mala prodavnica materijala "Žir". Prodaju materijale na i na kilo i na metar i imaju solidnu ponudu. Vjerovatno bi imali i bolju da ih ne ograničava veličina prostora.


Preko puta bivšeg Merkatora, a sadašnjeg Konzuma na Alipašinom (Trg solidarnosti) ima jedna mala radnja u kojoj se prodaje konfekcija i metraža. Izbor metraže je solidan, a cijene više nego povoljne.


Na Ilidži još uvijek radi prodavnica materijala smještena u zgradi stare željezničke stanice.


Što se tiče ostalih dijelova grada, nisam baš hodala i razgledala pa ne znam kakvo je stanje - da li su se nove prodavnice otvorile ili stare zatvorile. Zato svako ko ima nešto da doda može to da napiše u komentarima, a ja ću onda dodati u tekst posta.


Pribor i sitnice za šivanje još uvijek možete kupiti kod onog čike na Siranu (koji je proširio i radnjicu i asortiman u njoj), zatim u Bagatu na Marindvoru, kao i na svakoj gradskoj pijaci. 


Eto...nije puno, ali bolje da imamo i ovo nego ništa.


Sretno šivanje!



Broj komentara: 12:

  1. zašto u mom mjestu nema takvih dučana :( , super post :)

    OdgovoriIzbriši
  2. eto vidiš...a mi se ovdje žalimo kako ih kod nas nema dovoljno.
    i ja se nekad žalim, bez obzira što kupujem samo u jednoj ili dvije koje su mi nabliže.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni mi ih nemamo nešto puno, možda svega jednu, dvije, ili ja nisam posebno obraćala pažnju. Čitajući ovaj post, nazive ulica, mjesta, shvatih kako mi nedostaje Sarajevo, uuh :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. me ne propuštaš puno vjeruj mi.
      u tvom kraju okolina je puno, puno ljepša :)

      Izbriši
  4. Ovo ti je divan i koristan post, i ja odavno planiram da napisem takav pa nikako ne stizem. Ali super sto si se setila i to uradila. Ipak to zahteva malo kretanja i obavestenosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo sam ja samo prepravila post sa starog bloga, pa je bilo čas posla :)
      ali u svakom slučaju dobro je imati ovakve informacije za sve one koje to zanima, pa napiši i ti kada stigneš.

      Izbriši
  5. Da li mozes napisati gdje se imaju kupiti konci i ostali pribor za vezenje? Ti si mi inspiracija da pocnem. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. konca i pribora za vezenje trebalo bi biti na svakoj većoj pijaci, barem znam da je bilo na ciglanama u jednoj radnji gdje se prodaju razne điđe, vunica, pribor za šivanje.
    ja kupim sve što mi treba u bagatu na marindvoru, mada su nešto skuplji nego na pijacama, ali imaju baš fine i kvalitetne konce za vezenje. konca za vezenje bilo je i u robotu na socijalnom u prodavnici u kojoj se prodaje pribor za pravljenje nakita, ali izbor im je bio baš mali i loš. znam još da je bilo na baščaršiji u jednoj radnji kod brusa bezistana...e sad nisam više sigurna ni za robot ni za tu radnju, jer stvarno dugo nisam tu gledala. ali nećeš pogriješiti sa bagatom i pijacama, tu ima sigurno.

    sretno i nadam se da će ti se svidjeti vezenje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Dodajem da se na Dobrinji blizu ex Merkatora nalazi radnja Mitex imaju poprilican izbor materijala i postave, a nesto nize blizu Cevabdzinice Mrkva ima mala radnjica Bazar u kojoj ima sitnica i pribora za sivenje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Poštovanje, zanima me da li znate gdje bih mogao da nadjem materijal od kojih se prave ona "plisana" ili kako ih vec zovu srca,znaci trebalo bi mi da napravim jedno tako ali mnogo veliko pa me interesuje gdje bih mogao da nadjem taj materijal u Sarajevu? I da li znate gdje bih mogao da nadjem neki materijal kojim bih mogao da napunim to(neko punjenje slicno kao u jastucima)? Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. Poštovanje, zanima me da li znate gdje bih mogao da nadjem materijal od kojih se prave ona "plisana" ili kako ih vec zovu srca,znaci trebalo bi mi da napravim jedno tako ali mnogo veliko pa me interesuje gdje bih mogao da nadjem taj materijal u Sarajevu? I da li znate gdje bih mogao da nadjem neki materijal kojim bih mogao da napunim to(neko punjenje slicno kao u jastucima)? Pozdrav

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik