utorak, 30. prosinca 2014.

Moji radovi u 2014.



 



U pravi čas se završava ova 2014.


Taman imam još jedan dan da napravim sarmu i nafuram se kako ću u novoj godini sve bolje, pametnije, zdravije...aha, kao da taj jedan dan prelaza pravi neku razliku. Ali što bi rekli to je više onako psihološki :)


Želim vam sve najbolje u novoj godini. Da budete zdravi i vi i vaše porodice. Da imate posla i da ne brinete kako ćete platiti račune. Da vas ne sekiraju previše svakodnevne brige i da imate barem malo vremena za svoje hobije i ostala interesovanja.


Čitamo se i dalje u 2015.

23 komentara:

  1. Sve je predivno što si uradila a pogotovo što si imala vremena da napraviš ovaj post o tome šta si uradila u 2014.Fotelja mi je favorit ali tvoj vez je očaravajući.Poželela si sve što bih i ja tebi i svim kreativcima.Ali zdravlje na prvom mestu jer kad je tu sve ok i ostalo štima.Ljubac za tvoju dragu devojčicu :))

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti draga cale i sve najbolje i tebi i tvojima :)

    zasluge za fotelju ipak pripadaju majstoru koji ju je stvarno sredio pravo, ali stavila sam je ovdje jer sam ja sašila jastuke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek se nadamo da će ta promjena na kalendaru donijeti i neka pozitivna kretanja oko nas i u nama, pa neka tako i bude! Sve najbolje tebi i porodici!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala fikreta.
      sve najbolje i tebi i tvojima :)

      Izbriši
  4. Kako je lijepo vidjeti sve na jednom mjestu. <3

    I tebi sve najbolje u 2015. Želim ti mnogo zdravlja i miran život, bez previše uzbuđenja (znam da ih ne voliš). :) Želim ti i više vremena za ručne radove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e opet sam kao i prošle godine vidjela prvo kod tebe tvoj pregled i sjetila sa da nisam napravila svoj.

      vremena za ručne radove nikad dosta, pa i ja tebi isto želim :)

      Izbriši
  5. Koliko sarenisa u ovom postu! Divne si stvari napravila. I ja tebi zelim sve najj u Novoj godini, pre svega puno zdravlja i srece!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno sarenilo :) zelim ti puno vremena za bavljenje hobijima,puno sarenih konaca, zdravlja svima uokolo pa ce i vremena biti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ocel' ta sarma? :))
    Hvala na divnim zeljama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma nije mi neka sarma.
      sad kuham na plin u ovom novom stanu i stavim sarmu na plin umjesto na struju kao što sam navikla. umalo sve da izgori. sreća na vrijeme sam reagovala, uhvatile se samo tri-četiri za dno od šerpe. al' dovoljno da mi pokvarti ćejf.

      nadam se da je tvoja bolja :)

      Izbriši
  8. Divni radovi! Želim ti sretnu i uspješnu godinu sa maksimum ispunjenih želja i prohtjeva. Ne pišem više, rijetko kad i komentarišem, ali ostalo mi je vas par koje sa zadovoljstvom pratim iz prikrajka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti anleah :)
      drago mi je što si se javila i nadam se da ne pišeš više zato što nemaš vremena jer ti posao ide k'o lud, a i u privatnom životu se dešavaju lijepe stvari.
      sretno i sve najbolje i tebi!

      Izbriši
    2. Jedan posao zatvorila, drugi radila godinu dana i sad prelazim na treći, nadam se, bar se tako čini, da će biti nešto trajnije. Ide život, sad sam čak i udana žena:D. Et, update.

      Izbriši
    3. ooo udana ženo, pa čestitam ti :)
      i držim fige da treći posao bude trajniji.

      Izbriši
  9. Srecna Nova, zelim ti puno zdravlja i jos vise lepih radova.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam odavno svracala kod tebe, priznam i bas se obradovah malo prelistati tipicno tvoje postove :) Zelim ti sretnu Novu godinu, tvom suprugu i curi tvojoj, jamda je vec prava cura, haha.A ja sam baka postala, prije 5 mjeseci jednom malom seceru mojoj unucici Clari.Ona nas svojim pogledom doslovno skenira..sto moj stariji sin,njen amidza, kaze:Mama pored naseg prepametnog Sase i premudre snajkice nasa Clarica ne moze omanuti..Haha Svako dbro i uzivaj i dalje u svojim kreacijama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala suada :)
      sretno i tebi i tvojima.
      svratim ja ponekad da vidim šta ima kod tebe na blogu, ali nisi više tako aktivna.
      čestitam ti unučicu i neka bude zdrava i vesela. pa kad poraste da skupa pravite kolačiče i kiflice :)

      Izbriši
  11. I tebi i tvojima sve najbolje u 2015. Zelim da ti se sve zelje ispune.
    Moj top 3 iz kolekcije radova su: "desigual" majica, vezeni trokutici i suknja crvena sa crnim tufnama. Obozavam tufne i tufnice i volim crveno/crno....valjda asocijacija na moju Zenicu i fudbalski klub Celik (iako nista nemam sa fudbalom).
    Pozdrav, Đana

    OdgovoriIzbriši
  12. hvala dhk, i ja tebi želim isto :)

    meni je isto crvena suknja jedna od dražih. od sve odjeće na ovim slikama nju sam i najviše nosila.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik