utorak, 11. studenoga 2014.

Završeni pačvork pokrivač





I dalje ostajem pri mišljenju da je šivanje pačvorka jedna jako zamorna aktivnost. Svo to ručno prošivanje...Naravno, mogla sam ga prošiti i mašinski, ali zapetljala bih se i sigurno bi se šavovi naborali, pa onda paranje konca i sve ponovo...stvarno mi želja za pačvork pokrivačem nije tolika da bih trošila svoje živce na to. 


Da sam započela veći pačvork sigurno ga ne bih završila. Jagodice prstiju me bole koliko sam ih izbola iglom. Prošivanje zadnja tri reda mi je definitivno bilo nešto najdosadnije na šta sam sama sebe prisilila u zadnje vrijeme. Muž mi je rekao: Pa što ne ostaviš za neki drugi put. Moraš li to baš sad sve završiti?
Moram, jer ako ostavim neću nikad! Ovo je prvi pačvork kojeg hoću da završim do kraja.
Pa uradila si već jedan, sjećaš se poslije rata si mi napravila jedan?
Vidi stvarno...sad se sjećam, ali nisam njega radila ovako, sa ručnim prošivanjem i to.
Pa da fakat...zato se i raspao onako brzo.
:)


Ovo baš i nije najljepši pačvork pokrivač na svijetu.  Nisam se čak potrudila ni da se krpice slažu po boji, a da ne govorim o uzorcima (na nekim mjestima dva ista uzorka se dodiruju). Ali opet zadovoljna sam načinom izrade i mislim da će mu trebati godine da se podere, jer tako sam ja to sve svojski prošila i učvrstila. 


Šivanje pačvorka definitivno nije nešto u čemu sam uživala, to je više bio eksperiment da vidim mogu li ga završiti do kraja. Divim se ljudima koji mjesecima strpljivo slažu krpice u komplikovane uzorke. Potpuno mi je jasno zašto su takvi pokrivači skupi kada su na prodaju.





Drago mi je da je ovo završeno, a pogotovo što me niste morali napominjati kako sam vas zamolila na samom početku rada.


I još nešto - zbog dekice od filca unutra super grije!





Broj komentara: 20:

  1. Bravo! Lijepo je ispao i uopce nije vazno sto su iste kocke jedna do druge. U tome i je ljepota patchworka i quiltanja; sve je dozvoljeno. Naravno da postoje neka pravila kod slaganja, ali ja se prva njih ne drzim, vise volim nesto osobnije, neobicno. Brzo si ga zavrsila, svaka cast. Ja isto radim, samo je pitanje koje godine ce biti gotov 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa završila sam ga brzo, jer nije velik :)
      zato nisam ni htjela da počinjem ništa veliko.
      valjda ćeš i ti svoj završiti, barem iduće godine hehe

      Izbriši
  2. Bas je krasan prekrivac.

    Vidjela sam da vezes. Da li znas gdje u Sarajevu ima da se kupi obruc koji zategne platno kada se veze? Bila bih ti zahvalna na informaciji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :)

      obruče za vez viđala sam u bagatu na marindvoru. a sigurna sam da ih možeš naći i na pijacama na štandovima na kojima se prodaju sitnice za kući, konci i slično. kod onog čike na siranu isto pogledaj, a možeš pogledati i na baščaršiji u one dvije radnje kod brusa bezistana u kojima se prodaje vunica i konac.

      Izbriši
  3. Odlicno !!! super je ispao, bas je lep :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se ova tvoja dekica! Na nekim ruskim blogovima sam vidjela pokrivače koji su prava umjetnička djela, rađena po dobro smišljenim šemama, ko zna koliko vremena za to treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala fikreta :)
      pretpostavljam da postoje neke tehnike koje okalšavaju sklapanje uzoraka, ali u svakom slučaju mislim da trebaju mjeseci posla.

      Izbriši
  5. Odlicno ! Svaka cast !
    Tako osvezavajuce izgleda, a opet da se odmah ususkas u njega !

    OdgovoriIzbriši
  6. izgleda prekrasno, veselo, toplo, uredan je kao i sve što napraviš...ja bih bila ponosna na eksperiment ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW ovo si sve uradila rucno.Svaka cast,divno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala i tebi sukie :)
      nisam baš najjasnije bila, sad tek vidim. mašinski sam spojila krpice u trake, pa zatim trake jednu na drugu i onda tri sloja pokrivača - gornji sloj, dekicu od filca kao sredinu, pa onda donji sloj. a ručno sam onda prošila po svakom rubu svake kockice kako bih spojila slojeve. e to je bilo gnjavaža :)

      Izbriši
  8. Pa čestitam na završenom poslu :)

    I mnogo mi se sviđa ta lampa iz Retro Home-a :)

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala marsovka :)

    jeste, jeste lampa iz retro home-a. a koliko smo je mjerkali, mjesecima, i konačno dođemo u radnju kad ono samo dvije ostale: jednoj ne radi prekidač, a drugoj razvaljeno grlo sijalice. očito im je bilo jako stalo da se riješe barem jedne haha, odmah se stvorio i šarafciger i kliješta i prebaciše prekidač sa ove druge na prvu za čas.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma presladak pokrivac, i naravno, cestitam na zavrsenom poslu. Nekad je to stvarno tesko dovesti do kraja. I ja se divim onima sto se bave patchworkom i od mene mogu dobiti samo graficke seme i sablone, tesko da cu imati vremena i to ljudski da isprobam ovako u sivenju, zahteva mnogo vremena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda možeš i završiti da radiš ovako kao ja - mali prekrvač i jednistavni kvadrati. ali ako te ne veseli bolje da radiš nešto drugo. mene je muž pitao da napravim nešto slično kao prekrivač za kauč. ignorišem tu molbu haha

      Izbriši
  11. Ja jos nisam uradila svoj prvi pacvork prekrivac.Ucim gledajuci.Probala na manjim parcicima i ne ide mi dobroj spoj 4 parceta.Ne gadjaju mi se svrseno kad prostepam.Malo sam nestrpljiva da sve prvo fircam pa spajam...Mozda uspem jednog dana.Zelja mi je.Tebi svaka cast na strpljenju i ja bih bila raspamecena da sam ja ovo uradila kao ti.Kiss

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik