ponedjeljak, 3. studenoga 2014.

Pačvork prekrivač




Pošto sam bila vrijedna ne morate me pitati dokle sam, reći ću vam sama :).


U petak sam sastavila trake - osam traka po deset kvadrata. U subotu sam ih spojila i tako dobila gornju stranu prekrivača. U nedelju sam kupila dekicu od filca koja će poslužiti kao unutrašnji sloj, oprala je i pronašla još i materijal od kojeg ću napraviti donju stranu prekrivača.


Pošto se u ranijim pokušajima da napravim pačvork prekrivač nisam baš pokazala, ovaj put sam odlučila da prekrivač bude mali, jer mi tako neće dosaditi šivanje i prije ću ga završiti. Dimenzije su mu 120x150 cm, pa se njime neće moći prekriti krevet, ali biće dobar kao mali pokrivač za popodnevno spavanje ili da se pokriju noge kada sjedneš gledati tv.


Da vam pravi kažem radije bih šila nešto za sebe, ali udebljala sam se preko svake mjere i "kažnjavam se" zabranom šivanja odjeće dok se ne dovedem u red. Nije baš da sam uživala u svemu onome što sam jela, više je to bilo mindless eating zbog nekog glupog stresa kojeg sam samoj sebi nametnula. Davno sam ja rekla da meni za skidanje kila ne treba dijeta, nego psihoterapija.


A ništa...vratiću se nekako na normalu. 


U međuvremenu daj da završim pačvork.




Broj komentara: 12:

  1. Radi taj pačvork dok ti ne izađe na nos, a posle kreni na garderobu, taman će se i stanje popraviti, tj. smanjiti;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma imam ja vezenje, dosta mi je jedan ovaj prekrivač :)

      Izbriši
  2. Prekrivac je divan, a ja sam zadnjih meseci smrsala, pa moram na dijetu za gojenje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eeeej, super napredujes!! Pokrivac ce biti oooodlican!! Meni je sivanje ovakvih stvarcica puno draze nego sivanje garderobe, nisam bas pedantna. Niti me krasi strpljenje. Za mene je nesto ovako, neki upotrebni predmet, plafon. Ili maskare, di ne triba sve biti kako bi trebalo biti 😏

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je draže šivanje odjeće i to šivanje odjeće samo za sebe :)

      Izbriši
  4. baš ti lijepo ovo izgleda..šaroliko :D pozz

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav,
    Planiram si kupiti šivaću mašinu pa me zanima znaš li možda je li Toyota JSA21 ok? Ili možda Pfaff 1050s?
    Hvala!
    Pozdrav,

    OdgovoriIzbriši
  6. pravo da ti kažem ne znam za ove mašine. inače o mašinama ne znam dovoljno da bih ti mogla reći koja je dobra, a koja ne.
    najbolje da odeš u prodavnicu specijaliziranu za prodaju mašina za šivanje i tamo se raspitaš.
    u sarajevu je to bagat na marin dvoru. za druge gradove ne znam.
    sretno u kupovini :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ok, raspitat ću se. Hvala :)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican! Dala si mi ideju kako da se resim onih dveju kutija punih za prepravke itd.. Mada nisam u zadnje vreme raspolozena za ikakve sivace poduhvate...proci ce kad prodje ona moja muka, a trebalo bi do kraja naredne nedelje.. pozdrav

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik