četvrtak, 27. studenoga 2014.

Dekice



Još uvijek sam debela, pa šijem stvari za kuću umjesto za sebe.


Dekice - karirana je moja, a ova druga kolegicina.







Bilo ih je lako napraviti, jer su to u stvari samo dva veća komada materijala (vuneni štof i debeli bukle), obrubljeni trakama. Za moju dekicu napravila sam traku od ostataka krpica od pačvork pokrivača, a za kolegicinu sam napravila kosu traku.


Ništa posebno i spektakularno, ali korisno u ovim hladnim danima.

Broj komentara: 15:

  1. Vazno je da uzivas u tome sto radis.I ja samo nesto sitno sijuckam i lepo mi je.Nije bas sve za pokazivanje.Nisam ja tako savrsena kao ti.kiss a sto se tice komentara da zbog varirajuce kilaze ne sijes...Ja imam za svaku vrstu kilaze garderobu :)))Ziveli buvljaci...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma daleko sam ja od savršenog, ali priznajem da volim kad mi je šivanje uredno i kvalitetno urađeno.

      imala sam i ja prije garderobe za raznu kilažu, ali ne mogu više toga. nekoga bi možda stimulisalo da izgubi kilažu ako u ormaru ima npr. ljiepu haljinu koju ne može da obuče, a mene to frustrira.

      Izbriši
    2. Ja imam taj problem! Ostavila sam par uskih traperica, pa ljetnih mininaturnih haljina i sl. Sve cekam dan kad cu to opet obuci.
      Doktore, jesam li normalna? :)

      Izbriši
    3. ako imaš prostora u ormaru i ako ti ne smeta da to čuvaš onda čuvaj šta fali.
      normalna si :))

      Izbriši
  2. Ja ne mogu da se ugojim. Pa tako malo patim,pa me prodje, a sužavala sam svu garderobu,pitam se sto li trazim da se ugojim,jer onda sve ovo necu moci nikako da nosim,a nisam u šivaćem elementu već duže vreme. Imam i ja u planu da napravim pacvork,pa nasijem na vuneni flanel veci,ali moram da zavrsim greni cebe ,tako da nista necu da pocinjem paralelno sa tim.
    Inače, lepe su ti deke skroz! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma svako svoju muku muči :)
      vjerujem da predstavlja problem i ako neko želi da nabaci koju kilu, a ne može.

      je li to radiš na onim granny kvadratićima koje si jednom pokazala na blogu.
      baš me zanima kakva će dekica biti :)

      ja sam tako željela da naučim heklati te granny kvadratiće i pokazala mi kolegica i vježbala sam ja i nije to uopšte teško, ali iz nekog razloga heklanje mi se nikad nije primilo. kad god bih uzela nešto da heklam sve mislim da sam mogla nešto drugo da radim, npr. da šijem. jednostavno nisam u heklačkom fazonu valjda..

      Izbriši
  3. meni je spektakularno - volim takve stvarčice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. naravno :)
      a moram se pokriti svakako, jer nam je u ovom stanu hladnije nego u starom.

      Izbriši
  5. neznam na koju foru si debela...
    malo pozitive i reci se da nisi a i dekice su savršene ..pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm, na koju foru.
      pa na tu da sam 10 kg teža nego na početku godine. ne vidi se na licu i na nogama, jer ja sam trbušasta osoba i sve mi ode u šlauf, a to nije dobro zbog nekih hroničnih zdravstvenih problema koje imam. plus što me sva odjeća steže i tijesna mi je i neugodno se osjećam.

      ma mislim u pravu si...malo pozitive i više kretanja, valjda ću do idućeg proljeća biti u formi ponovo.

      Izbriši
  6. Ja sam zapazila namjestaj :) zelena boja savršeno mu pristaje, a dekice vesele i simpaticne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Potpuno se slazem - pokrij se i uzivaj! Divno!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik