srijeda, 26. studenoga 2014.

44, lista i selfi



Prije nekoliko godina među blogerima je bilo popularno da na svoj rođendan napišu listu stvari koje bi željeli da urade do sljedećeg rođendana. Ta lista imala bi onoliko stavki koliko je dotični bloger u tom trenutku napunio godina. Čitala sam tuđe liste pod nazivom: 33 stvari prije nego što napunim 34, 26 stvari prije nego što napunim 27, 40 stvari prije nego što napunim 41 itd...


Prošle sedmice sam napunila 44 godine života i razmišljala sam o toj listi. U stvari, razmišljala sam kako se ni da me naopačke izvrneš ne bih mogla sjetiti 44 stvari koje bih htjela da uradim prije nego što napunim 45, a i da se sjetim nema šanse da bi ih sve mogla uraditi. Šta više, ne bih mogla uraditi 44 stvari za još 44 godine. Naravno, smislene stvari, jer zaboravila sam da napomenem da se na takve liste uvijek stavljaju ciljevi tipa: istrčati polumaraton, naučiti talijanski, usavršiti kuhanje kineske hrane, pokrenuti privatni biznis. I da se mogu sjetiti vjerovatno bi to bile neke potpuno nebitne 44 stvari, koje nimalo ne bi doprinijele mom ličnom rastu i razvoju. Na kraju sam zaključila da niko ne može završiti toliko smislenih stvari za jednu godinu i da je ta lista na blogu samo još jedan način da drugima pokažeš kako si super, tako motivirana osoba, tako predana ciljevima. Znam, baš sam bljak, ali briga me.


Dakle, imam 44. Šta da vam kažem? Da se osjećam mlađe od toga? Da sam u duši još razigrano dijete? Da mi godine nisu važne?


E pa da vam kažem...ne osjećam se mlađe, nisam u duši razigrano dijete i ko kaže da godine nisu  važne taj ima 15 godina, tek je počeo da živi i sve je još pred njim.


Nemam nikakvih želja ni planova. Uvijek kad nešto planiram desi se neka nepreviđena okolnost pa mi poremeti planove, a uvijek kada nešto želim postanem opsjednuta time, pa mi na kraju prisjedne i izađe na nos. Ali eto ako baš samu sebe zapitam šta bih željela - željela bih manje da činim, a više onako samo da budem. Da malo popravim zdravstvenu situaciju i vratim se u formu. I onu jednu smeđu tašnu i čizme uz nju. Ne ide ova mi duhovno/zdravstvena komponenta sama od sebe nikako, ako nema materijalne stimulacije.


U to ime evo, u zdravlju i veselju, jedan selfi s posla...I. me prosvijetlila i rekla mi da kada slikam selfije trebam gledati u ikonicu foto aparata na ekranu mobitela, a ne u ekran.


A, pa zato drugi ljudi na selfijima normalni, a ja vazda k'o žaba! - uskliknuh.


Čovjek se zaista uči dok je živ haha.  

U borbi "beauty filter vs. podočnjaci", beauty filter gubi :)


Broj komentara: 19:

  1. Neka je tebi srecan rodjendan, da si ziva i zdrava. Ja sam sigurna da ces u narednoj godini uraditi mnogo vise stvari od tih 44.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma srecan tebi rodjendan, a sve ostalo..:)))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećan rođendan! Lijepo je imati neke planove, ali je lijepo i pustiti da se stvari dešavaju spontano, ne može se stalno jurcati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sa spiskom ili bez njega svakako ces u narednoj godini uraditi mnogo vise od tih 44 stavki, srecan rodjendan :)

    OdgovoriIzbriši
  5. sve najljepše za rođendan sa zakašnjenjem..i želim ti od svega najviše da budeš zdrava a ostalo će sve doći samo od sebe :D pozz

    OdgovoriIzbriši
  6. Nekoliko dana mi je na blog listi bio tvoj post 44 kojeg nisam mogla otvoriti. Bas mi je bilo krivo, skuzila sam da ti je rodjendan, a da ti ne mogu cestitati.
    Bez obzira na podocnjake ili ne, na spiskove, planove i ine, cestitam ti rodjendan i zelim sve ono sto si i sama zelis. I pokoji post, kad stignes 😊

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan ti rodjendan, zelim ti puno zdravlja i veselja.
    I puno postova koje cemo mi sa uzivanjem citati i dobro se ismijati....

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala vam puno :)

    kako godine lete! ne mogu da vjerujem da ih imam toliko :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Srećan rođendan, Cekerušo! Da ga svake god slaviš u zdravlju,okružena najmilijima. Sve ostalo može biti,a i ne mora! Lepo ti stoje godine,bez obzira na podočnjake, ne znam jel znaš za trend sa selfijima u wc-u :D
    Vrištala sam od smeha kad sam pronašla u svom tel self portret mog dečkića u wc, eto i selfiji umeju da budu slatki ponekad!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti rako :)

      haha ne pratim te trendove. sad sam se uslikala za blog i otprilike je to to.

      Izbriši
  10. Sretan rodjendan! Rado uvijek svratim na tvoj blog :) i neka te baš takve kakva jesi, iskrena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :)
      uvijek mi je drago kad se javi neko novi :)

      Izbriši
  11. ma te superžene koje ponedjeljkom, srijedom i petkom idu na pilates, utorkom i četvrtkom na portugalski, vikendom zadovoljavaju muža po savjetima iz cosma, svaki dan rade cupcakese, imaju šestero djece i lude prijateljice s kojima su svaki dan na kavi- iskreno žalim. jer sigurno je teško kad si toliko nezadovoljna sama sa sobom da stalno moraš nekome nešto dokazivati.
    bravo za tekst. i još jedna stvar, ako se s 30 osjećaš kao da ti je 16, ti nisi ni zaigran ni mladolik, nego retardiran.
    cilj nam je osjećati se dobro u svojoj koži ma koliko godina imali :)

    OdgovoriIzbriši
  12. pa da...uvijek kad neko kaže: osjećam se kao da mi je 17, 18, ja se sjetim seba i kako sam se osjećala u tim godinama: stalno zbinjena, bijesna na sve oko sebe, zaljubljena u bezveznjaka, plus nikad nisam imala para i za sve sam još morala pitati mamu...neka hvala haha

    savršena žene...isto neka hvala.
    probala jednom davno, kad mi je dijete bilo još beba, pa sam fasovala neke zdravstvena probleme koje ću vući do kraja života.
    pod onim "manje da činim, više da budem" mislila sam da bi mi dobro došlo više opuštenosti u životu, onako s vremena na vrijeme blejanje u prazno, postojanje zbog postojanja...tako nekako.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sta ti fali generacijo? Nista, meni super izgledas. Bas mi je zao sto kasnim sa cestitkama, slabo blogujem, jer ce nas ista brojka uvek pratiti. Zao mi je ako se neraspolozena, nadam se da je faza koja ce UBRZO PROCI!

    OdgovoriIzbriši
  14. hvala generacijo :)
    ma ništa mi ne fali, kao ni tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Generacijo ;) procitala sam jos pre par nedelja ovaj post i danima razmisljam o njemu tj. o svojim zeljama planovima 44 definitivno nema sanse... za sada je samo JEDAN plan i to VELIKI istrcati maraton !!!
    P.s. sa zakasnjenjem SRECAN RODJENDAN

    OdgovoriIzbriši
  16. hvala zorice :)

    a maraton je jedan tako velik poduhvat da ti drugih planova i ne treba :)
    sretno!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik