srijeda, 29. listopada 2014.

Kvadratići...trokutići





Sinoć čim su bili završeni počela sam razmišljati šta bi mi mogao biti sljedeći projekt za vezenje, jer sam se uz ove kvadratiće/trokutiće navikla da ne sjedim "onako". Čim imam slobodnog vremena da sjednem, ja sjednem i uzmem vez u ruke.




Nije još sasvim završeno, jer trebam staviti još jedan sloj fizelina na naličje i onda fino obraditi rubove. Nisam sinoć stigla to da uradim, ali nisam mogla ni da dočekam danas popodne kad dođem s posla da završim i slikam, pa zato ove slike na kojima se vide nezavršeni rubovi.





Da, zaista bi bilo dobro kao jastučić, kako mi je predložila kolegica, ali od upotrebe bi se konci izvukli i ofucali, a ne znam ni kako bi reagovalo na pranje (kod nas se jastuci koriste, a ne stoje kao ukras tako da bi 100% došlo do prljanja ili izvlačenja konca).


Uz ovaj vez definitvno mi se potvrdilo ono šta sam ignorisala proteklih mjeseci, a to je da mi vid na blizinu nije više tako dobar. Nije baš ni totalno loš, ali osjete se prve poteškoće. Neće konac u iglu isprve, a kada izvadim leće i vezem bez njih osjetim da mi se oči manje naprežu. S obzirom da od djetinjstva ne vidim na daljinu (-4,5) bilo bi dobro da eventualni plus smanji malo ovaj moj minus, ali to baš ne fercera tako, je l' de? :).

22 komentara:

  1. Kakva lepota!!
    Imam jednu kosuljicu vezenu ovako i svi su se konci izvukli (a mnogo je voolim). da je impregniram silikonom ili da je ne perem? :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ja išla guglati "impregniranje odjeće silikonom"...kontam: nikad čula, haj da vidim o čemu ona to
      hahaha

      Izbriši
  2. Divno! Tvoj dar mi je vec poznat, a ovo je savrseno. U pravu si, kao jastucic bi se brzo izvukli koncici. Ja bi to stavila negde u kuhinju ili trpezariju kao ukras i da mogu stalno da gledam i da se divim. I hvala na divnom komentaru i podrsci, pravoj podrsci i hvala na vernosti iako ja u zadnje vreme ne stizem da posecujem blogove. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala i tebi natasha :)
      biće vremena za posjećivanje blogova. važno je da se radi i stvara :)

      Izbriši
  3. ma, takav rad moraš uokviriti! šteta ti je to svakodnevno upotrebljavati, znaš i sama da se sve pohaba u roku keks. ili zabrani svojima da se naslanjaju na jastučić. e, to bi baš upalilo :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, upalilo bi baš haha...pa prva se ja podupirem jastučićima čim sjednem :)

      Izbriši
  4. Imam ideju za ovu lepotu.Na nekoj teksas jaknici,ne ledjima u gornjem delu odradis ovu lepotu a na dzepovima samo kao trakicu sa kvadraticima.Sta kazes?Ja bih to sa ponosom nosilaaaa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlična ti je ideja cale!
      lijepo bi izgledao ovakav vez na teksas jakni. malo ću da prošnjuham po sh radnjama da vidim kakvih jakni ima, pa kao nađem kakvu zgodnu za malo para isprobaću vez na njoj.

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Da ,Cale ima dobru ideju i onda je skroz boho jaknica,divota! A sta bih ja da sam na tvom mestu, sigurno u ram! Nije za jastucnicu,upropastice se brzo!
      Inace, razbila si i ovaj put ;)
      Puno pozdrava

      Izbriši
    2. hvala raki :)
      ma odavno razmišljam o vezu na odjevnim predmetima, ali nikako da dođe na red. da imam još dvije ruke i još pet sati viška u danu super bi bilo.

      Izbriši
  6. Diiiivno! Mislim da bih i ja uramila. Uklopit ce se svugdje. A uvijek mozes i unovciti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala dali :)
      da, i o unovčavanju sam razmišljala. bavila sam se time ranije skupa sa drugaricom, mislim prodajom radova i izgaganjem na bazarima. ali za to stvarno treba vremena i dosta rada. nismo skroz napustile tu ideju, vjerovatno ćemo opet nekad nešto raditi u tom pravcu.

      Izbriši
  7. Bravo bravo bravo! Izvanredan je rezultat! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Wouw….vise je nego dobro, predobro…steta bi bilo na jastucnicu jer bi se brzo ofucalo.

    A sad o lecama …Moj muz isto nosi lece od djetinjstva (jer ne vidi dobro na daljinu) jos u vecem minusu nego ti. Prije nekoliko mjeseci je poceo primjecivati da slabije vidi izbliza. Opticar mu je predlozio kako da proba da izbjegne naocale za citanje. Jedan trik koji neki ljudi super prihvate, a drugi imaju konstantne glavobolje.
    Naprimjer: desno oko ima dioptriju -4, lijevo -5. Za citanje je potrebno +1,5. Trik je sljedeci: na desno oko ostaje ista leca -4, na lijevom oku se mijennja na -3,5 (-5+1,5 = -3,5).
    Organizam onda pocne da koristi desno oko za daljinu kao glavno, vodece oko, a lijevo je pomocno oko. Za citanje obrnuto.
    Moj muz se navikao u roku par dana i sad je prezadovoljan sto ne mora da noci naocale za citanje.
    Vrijedi pokusati?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :)

      e vidiš, to za leće je zanimljivo. ne znam kako bih ja reagovala, jer kod mene je to slabljenje vida na blizinu tek u začetku. čitati mogu, ne smeta mi ništa. samo eto kod tih sitnih radova lakše mi je bez leća. pitaću baš doktora o ovome kad budem išla na kontrolu krajem godine.
      znam da imaju i bifokalne leće, na istom principu kao bifokalne naočale. i kontam taj princip, ali nikako mi nije jasno kako sa bifokalnim lećama možeš da usmjeravaš vid na daljinu pa na blizinu. pretpostavljam da je to stvar vježbe, možda se neki ljudi naviknu, a neki ne. sa naočalama je to lako. ali uostalom te leće su kod nas jako skupe, pa je bezveze da razmišljam o tome kako da pomoću njih fokusiram vid na blizinu i na daljinu kad ih svakako neću nabavljati haha

      hvala još jednom na savjetu, sjetiću se svakako da pitam doktora.

      Izbriši
  9. Ja sam odusevljena ovim, sta reci.Izuzev bravo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivno, slažem se sa damama koje su rekle da ovo definitivno zaslužuje okvir i počasno mjesto na zidu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala majo :)
      ide na zid definitvno, samo mi je žao što nisam ostavila veći rub okolo, bolje bi izgledalo. a nema veze, drugi put.

      Izbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik