četvrtak, 16. listopada 2014.

Cvjetni vezeni crtež


Ovo je završeni rad kojeg sam spomenula u prošlom postu, ali ga nisam tada pokazala.




Nisam još odrezala končiće koji vise sa druge strane, niti zalijepila cintelin, ali to je pet minuta posla.






Ima malih propusta i nejednakosti, ali nema veze. Kada se uokviri i stavi na zid to se neće primijetiti.


Dok ne završim kvadratiće/trokutiće više ništa od vezenja neću počinjati. Kolegica mi je jutros predložila da od kvadratića/trokutića napravim navlaku za jastučić, što je u stvari super ideja, ali nisam ostavila dovoljno materijala sa strana da bih mogla napraviti dovoljno široke i izdržljive šavove, a i materijal je prilično tanak i istezao bi se. Možda neki drugi put.

Broj komentara: 11:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=CbCHnonKiVQ

    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. baš ti lijepo ovo izgleda :D. nedostaci se i ne vide, super je
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh! Savršeno.. dođe mi da obnovim svoje mlako znanje vezenja kad vidim ove tvoje vezene crteže..

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno je.
    A trokutice kvadratice mozes prositi na prednjicu gotove jastucnice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo sa kockicama planiram da uradim jos od januara, sve sam spremila, platno za vez, izabrala boje, al da pocnem nikako, sve stoji u kutiji i ceka, ne znam ni sama sta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e pa nadam se da će te moje kockice inspirisati da počneš :)

      Izbriši
  6. Bravissssssimo! Uzivanje je gledati tvoje radove

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik